Marketingul direct multicanal. Prospectarea, fidelizarea si recastigarea clientului . Yan Claeyssen , Anthony Deydier , Yves Riquet

 
Informatii si comezi directe la:
0734417248

0
Votul tau:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
-/10
Vot: 0/ 10 din 0 utilizatori
Editura:

Pret: 28.85 RON

(tva inclus)
Comanda produsul:

Traducere de Elena Girlea

Marketingul direct si-a largit in ultimii ani cimpul de actiune apelind, pe linga canalele mediatice clasice, si la noile tehnologii. Din dorinta de a-si gestiona mai bine relatiile cu clientii si a-si creste vinzarile, tot mai multe firme recurg la marketingul „multicanal”. Volumul prezinta marketingul direct multicanal la toate nivelurile – tehnic, juridic, financiar, organizational – si propune metode inedite de exploatare a diferitelor canale de comunicare: presa scrisa, Internetul, MMS-ul, bus-mailingul, televiziunea interactiva etc.

 
Cometariile utilizatorilor